کسب درآمد آسان و بدون سرمایه

این وبلاگ جایی برای علاقه مندان به کسب درآمد اینترنتی و خبرهایی از تازه های تکنولوژی

کسب درآمد آسان و بدون سرمایه

این وبلاگ جایی برای علاقه مندان به کسب درآمد اینترنتی و خبرهایی از تازه های تکنولوژی

کسب درآمد آسان و بدون سرمایه
در این سایت با انواع پول های الکترونیکی و اینترنتی و همچنین با نحوه ساخت حساب و بدست آوردن و فروش اونها آشنا میشیم.

خبر هایی از تازه های تکنولوژی

برنامه های کاربردی کامپیوتر و اندروید

و...
جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۵۳ ب.ظ

کسب درآمد از برنامه نظر بازار

توی نظر بازار میتونی نظر بدی و هدیه بگیری. نظر بازار روی گوشی اندروید نصب کن تا با جواب به سوالای کوتاه جایزه بگیری. یادت نره وقتی ازت پرسید، کد منو به عنوان معرف بدی تا هم خودت هم من کمیسیون و امتیاز بگیریم!!

کد معرف: 09366541555

امتیاز دریافتی شما: 200 امتیاز

لینک نصب: http://taps.io/inv

درباره نظربازار بیشتر بدانیم

رمز موفقیت مشاغل و کسب و کارهای مختلف، رضایت مشتری است. افرادی که از محصولات یا خدمات کسب و کاری خاص بهره می برند تعیین کننده ادامه فعالیت آن سازوکار در آینده هستند. پس کسب رضایت آن ها امریست که اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست. بدیهی است که یکی از راه های اطلاع از علایق و نظرات مشتری، برگزاری نظرسنجی های مختلف است. اپلیکیشن نظربازار در همین راستا طراحی و‌ پیاده سازی شده است. این برنامه برای کسب و کارهای مختلف نظرسنجی عمومی برگزار می کند و نتیجه را به صاحبان مشاغل ارائه می دهد. شما به عنوان کاربر اپلیکیشن، در نظرسنجی های متنوع شرکت می کنید و در مقابل، اپلیکیشن نظربازار به شما امتیاز می دهد. این امتیازات را به پول و امکانات مادی تبدیل می کنید و به همین ترتیب مخاطب پر و پا قرص نظربازار خواهید شد. در ادامه ذره بین را همراهی نمایید تا به بررسی تخصصی این اپلیکیشن بپردازیم...

nazarbazar1nazarbazar4

رابط کاربری

اپلیکیشن نظربازار از رابط کاربری بسیار ساده ای برخوردار است. تمام خدماتی که نظربازار ارائه می دهد در چند سربرگ گنجانده شده است. عنوان این سربرگ ها را می توانید در قسمت پایین صفحه یا در نوار پایینی مشاهده کنید. رنگ استفاده شده برای تم کلی برنامه سلیقه ای بوده و حتی می توان گفت ترکیب رنگ قرمز و سفید باعث جذابیت بیشتر هم می شود. فونت ها کمی نامتناسب به نظر می رسند اما به دلیل خوانایی نمی توان از آن ها ایراد گرفت.

بعد از نصب نظربازار و ورود به آن برای کسب امتیازهای اولیه باید یک پرسشنامه عمومی که مربوط به برنامه است را پر کنید. این پرسشنامه ۱۰۰ امتیاز دارد. ایده این گونه جمع آوری اطلاعات از کاربران قابل ستایش است. چرا که در همان ابتدا کاربر با نحوه پاسخ دهی به نظرسنجی ها و پر کردن پرسشنامه ها آشنایی پیدا می کند.

با شرکت در هر نظرسنجی امتیاز می گیرید. بعد از مدتی می توانید این امتیازات را در سربرگ تبدیل امتیاز به پول نقد، کارت شارژ، وجوه خیریه و ... تبدیل کنید. در حقیقت با پر کردن پرسشنامه های مختلف می توانید کسب درآمد کنید. هم چنین برای کسب امتیاز بیشتر می توانید برای دوستان خود دعوتنامه بفرستید و آن ها را به نصب اپلیکیشن نظربازار دعوت کنید.

nazarbazar2nazarbazar3

کارایی

مخاطب اپلیکیشن نظربازار، عموم مردم هستند. چرا که باید در مورد محصولات و خدمات برندهای مختلف نظر خود را اعلام کنند. با شرکت در نظرسنجی های مختلف میزان رضایت خود را به سازوکارهای مختلف اعلام می کنید و در قبال آن امتیاز دریافت می کنید. این امتیازات را می توانید به پول نقد، کارت شارژ، وجوهی برای امور خیریه و ... تبدیل کنید. در واقع نظربازار پلی است بین صاحبان مشاغل و مشتری ها.

امکانات منحصر به فرد اپلیکیشن نظربازار

رابط کاربری ساده

امکان شرکت در نظرسنجی برای کسب و کارهای مختلف

تعیین زمان هایی که کاربر آمادگی برا پر کردن پرسشنامه دارد

اطلاع از پرسشنامه جدید به روش های متنوع (پیامک، اعلان و ...)

دریافت امتیاز با پر کردن پرسشنامه ها

تبدیل امتیازات به پول نقد، کارت شارژ و ...

دریافت امتیاز با دعوت از دوستان به نصب نظربازار

امکان ارتباط با واحد پشتیبانی اپلیکیشن

نظرات (۱)

۰۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۵۵ mohammad hossain koohpayma
الان این جایزش چیه آخه
پاسخ:
جناب برنامه رو دانلود کنید کد معرف رو وارد کنید به نظرسنجی ها پاسخ بدید تا جایزه بده بهتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی